Lietvedības organizēšana izglītības iestādē. 25.oktobrī
Mācību datums: 25.10.2019
Norises vieta: Biķernieku iela 4, Rīga
Cena: 50.82 €
Jebkuras institūcijas veiksmes pamatā ir efektīva informācijas apmaiņa, un lietvedības darba organizēšana.
Piedāvājam semināru par lietvedības aktualitātēm, kurā runāsim par:
- Lietvedības darba organizācija;
- Lietu nomenklatūra;
- Obligātā dokumentācija izglītības iestādē. Pārvaldes dokumenti.
- E-dokumenti, to aprites kārtība un darbs e-vidē;
- Lietvedību reglamentējošie normatīvie akti, dokumentu glabāšanas termiņi;
- Atestātu uzskaite un glabāšana
- Lietvedība un datu aizsardzība, ņemot vērā Eiropas regulas un LR normatīvo aktu prasības.
- Rīkojumi par izglītojamo uzņemšanu un personas lietu veidošana, glabāšana;
- Personāla lietvedība;
- Atbildība par dokumentu saglabāšanu un datu aizsardzību.
Seminārā apskatīsim dokumentu paraugus un analizēsim situatīvos piemērus, kā arī būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem.
Nodarbību vadīs: Gundega Dambe, sertificēta personāla vadītāja, zinātniskā grāda pretendente vadībzinībās.
Nodarbību sākums: plkst. 10.00.
Norises vieta: Biķernieku ielā 4, Rīgā. Jābrauc ar 14.,17. trolejbusu no Centra līdz pieturai “Struktoru iela”.
Mācību dalībnieki saņems Latvijas Pašvaldību mācību centra apliecību.
Dalības maksa: 42.00 EUR + PVN (cena ar PVN 50.82 EUR).
Samaksā iekļauti izdales materiāli un pusdienas.
Apmaksu var veikt pēc mācību dienā saņemtā LPMC rēķina gan skaidrā naudā, gan ar pārskaitījumu. Bankas rekvizīti: SEB banka, norēķinu konts: LV95UNLA0034106573100, bankas kods UNLALV2X. Pārskaitījumā lūdzam norādīt rēķina numuru.
Lūdzam Jūs iepriekš pieteikt savu dalību mācībās:
- aizpildot pieteikuma anketu;
- rakstot e-pastā: lpmc@lpmc.lv
- vai zvanot pa tālruņiem: 67551217, 67552252, mob.tel. 29111659