23.11.2018

Elektronisko iepirkumu sistēmas izmantošana iepirkumu veikšanā. 23.novembris

Mācību datums: 23.11.2018

Mērķa auditorija: valsts un pašvaldību darbinieki, kam darba pienākumos ir pasūtījumu veikšana e-pasūtījumu apakšsistēmā (iepirkšanās katalogos) un iepirkumu organizēšana e-konkursu vidē

Norises vieta: Biķernieku iela 4, Rīga

Cena: 50.82 €

Semināra mērķauditorija: valsts un pašvaldību darbinieki, kam darba pienākumos ir pasūtījumu veikšana e-pasūtījumu apakšsistēmā (iepirkšanās katalogos) un iepirkumu organizēšana e-konkursu vidē.

Programmā: Publisko iepirkumu likuma paredz dažāda veidu preču iepirkumu veikšanai izmantot Elektroniskās iepirkumu sistēmas obligāto katalogu piedāvājumu e-pasūtījumu veikšanai.

Lai uzsāktu darbu Elektronisko iepirkumu sistēmā ir jāievēro priekšnosacījumi, par kuriem tiks sniegts detalizēts ieskats, tādējādi ļaujot pasūtītājiem izvairīties no kļūdām. Tiks analizēti dažādu iepirkumu veikšanas organizēšanas veidi iestādēs, izmantojot Elektronisko iepirkumu sistēmas piedāvājumu. Semināra laikā tiks izskaidroti arī Vienošanās nosacījumi, kas jāievēro pasūtītājiem, darbojoties e-pasūtījumu sistēmā, kā arī tiks sniegts apkopojums par biežāk pieļautajām kļūdām un to risinājumiem. Tiks sniegts neliels ieskats iepirkuma dokumentu sagatavošanā darbam e-konkursa vidē un iepirkuma procesa novadīšanai līdz piedāvājumu atvēršanas sanāksmei..

Seminārs sniegs atbildes uz šādiem jautājumiem:

  • Elektronisko iepirkumu sistēmas piedāvājums (e-katalogi), priekšrocības un trūkumi iepirkumu plānošanā un veikšanā.
  • Pircēju lomas e-pasūtījumu (e-katalogu) vidē, to darbību loks.
  • Darījumu (t.sk. grozu) veidošanas principi.
  • Pircēju (pasūtītāju) tiesības un pienākumi, darbojoties EIS.
  • Pasūtītāju lomas e-konkursa vidē organizējot konkursus, to darbības loks.
  • Iepirkuma dokumentu sagatavošana darbam e-konkursa vidē.
  • Ieskats konkursa norisē e-konkursa vidē: nolikuma apstiprināšana, jautājumi-atbildes, piedāvājumu atvēršana, vērtēšanas sēdes atspoguļošana.

Pasniedzēja: Astra BĒRZIŅA, Valsts reģionālās attīstības aģentūras Elektronisko iepirkumu departamenta konsultante, pārtikas preču kataloga vadītāja, eksperts pārtikas preču un ēdināšanas pakalpojumu iepirkumos.
    
Nodarbību laiks: plkst. 10.00-14.30, Biķernieku ielā 4, Rīgā. Jābrauc ar 14.,17. trolejbusu no Centra līdz pieturai “Struktoru iela”.
    
Mācību dalībnieki saņems Latvijas Pašvaldību mācību centra apliecību.
    
Dalības maksa: 42.00 EUR + PVN (cena ar PVN 50.82 EUR).

Samaksā iekļauti izdales materiāli un pusdienas.
    
Apmaksu var veikt pēc mācību dienā saņemtā LPMC rēķina gan skaidrā naudā, gan ar pārskaitījumu. Bankas rekvizīti: SEB banka, norēķinu konts: LV95UNLA0034106573100, bankas kods UNLALV2X. Pārskaitījumā lūdzam norādīt rēķina numuru.
    
Lūdzam iepriekš informēt par savu līdzdalību.
LPMC adrese: Biķernieku iela 4, Rīgā, LV-1039; e-pasts: lpmc@lpmc.lv.
Tālruņi: 67551217, 67552252.

Atpakaļ uz: Sākums

Mācību kalendārs
Piesakies mācībām

November 2018
Mo Tu We Th Fr Sa Su
 
01
02
3 4
5
06
07
08
09
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30