13.10.2020

Tiešsaistes mācības. Klientu apkalpošana un klientu apkalpošanas standarta izstrāde, ieviešana. 13.oktobrī

Mācību datums: 13.10.2020

Mērķa auditorija: Klientu apkalpošanas, informācijas centru darbinieki/vadītāji; Administrācijas vadītāji; citi darbinieki, kuri ikdienā strādā tieši ar klientiem vai arī nodrošina procesus, kas ietekmē klientu apkalpošanas procesus un kvalitāti

Norises vieta: Tiešsaiste, izmantojot digitālo platformu ZOOM

Cena: 30.25 €

Praktiska un uz pozitīvām pārmaiņām iedvesmojoša meistarklase komunikācijas speciālistiem.

Mērķis: Sniegt dalībniekiem teorētiskas zināšanas un praktiskus piemērus efektīvas un sadarbību orientētas klientu (gan ārējo, gan iekšējo) komunikācijas nodrošināšanā, klientu apkalpošanas standarta izstrādē un ieviešanā.

Dalībnieku ieguvumi:

  • Teorētiskas un praktiskas zināšanas, izpratne par to, kas ir klientu apkalpošana organizācijā gan no iekšējā, gan ārējā klienta skatu punkta.
  • Zināšanas par efektīvu komunikāciju darbā ar klientu.
  • Savstarpējās komunikācijas prasmju pilnveidošana.
  • Piemēri klientu apkalpošanas standarta izstrādei un ieviešanai, ko integrēt savā darbībā.
  • Zināšanas un izpratnes par darbinieka personīgo zīmolu un tā ietekmi uz organizācijas komunikāciju.        

Programmas īstenošanas tematiskais plāns:

  • Ārējā un iekšējā klienta nozīme efektīvā organizācijas komunikācijā.
  • Ko nozīmē klientorientēta saskarsme un kā to panākt organizācijā?
  • Klientu apkalpošanas standarts – saturs, izstrāde, ieviešana un uzturēšana organizācijā.
  • Vienotas komunikācijas ar klientu nodrošināšana;
  • Paradigmas attiecībās ar klientiem, kolēģiem.
  • Darbinieka personīgais zīmols un tā nozīme klientorientētā saskarsmē.
  • Praktiski ieteikumi:
  • Tiešais darbs ar klientu – klātienes, telefona (mutiskā) un rakstiskā vai elektroniskā saziņas kanāla efektīva izmantošana.
  • Saziņas principi attiecībās ar klientiem.
  • Pozitīvas un efektīvas komunikācijas nodrošināšana.
  • Veiksmīgas konfliktu risināšanas iespējas (agresīvi klienti), saziņa krīzes situācijās.
  • Klienta vajadzību noteikšana.
  • Atgriezeniskās saites sniegšana klientam.

Lektore: Inese Pabērza, Mg., komunikācijas eksperte un trenere ar vairāk nekā desmit gadu pieredzi valsts un pašvaldību sektorā. Izstrādājusi un vadījusi klientu apkalpošanas standartu izstrādi, ieviešanu, uzraudzību vairākās valsts pārvaldes iestādēs un pašvaldībās. Ar apkopoto pieredzi, zināšanām, piemēriem ir gatava dalīties plašāk, lai sekmētu izpratni par klientu apkalpošanu mūsdienīgā organizācijas komunikācijā

Nodarbību norises laiks: plkst. 13.00 - 15.00
    
Dalības maksa: EUR 25.00 + PVN. Kopā EUR 30.25.

Samaksas veids - ar pārskaitījumu, saskaņā ar saņemto rēķinu.

Bankas rekvizīti: SEB banka, norēķinu konts: LV95UNLA0034106573100, bankas kods UNLALV2X. Pārskaitījumā obligāti jānorāda rēķina numurs.

Mācību dalībnieki saņems Latvijas Pašvaldību mācību centra apliecību. Skenēta apliecība tiks nosūtīta uz Jūsu norādīto e-pasta adresi.

Pieslēgšanas tiešsaistei tikai pēc iepriekšējās rakstiskās pieteikšanās:

  • aizpildot zemāk esošu pieteikuma anketu
  • Lūgums, aizpildot anketu, pie vārda, uzvārda norādīt arī Jūsu personas kodu, lai mēs varētu uzskaitīt Jūsu mācību apmeklējumu un sagatavot apliecību
  • pēc pieteikuma saņemšanas nosūtīsim Jums aizpildīšanai anketu, lai precizētu maksātāja rekvizītus
  • pieslēgšanās mācību tiešsaistei būs iespējama tikai pēc e-pastā saņemtā uzaicinājuma
  • UZMANĪBU!!! Pildot pieteikumu norādīt tādu e-pastu, kur Jūs mācību norises dienā varat pieslēgties un saņemt uzaicinājumu.

Lai Jūs varētu pieslēgties ZOOM platformai, lūdzu iepriekš reģistrēties un instalēt ZOOM aplikāciju (Zoom Client for Meetings): https://zoom.us/download

LPMC adrese: Biķernieku iela 4, Rīgā, LV-1039. Ja Jums ir jautājumi, lūdzu rakstīt mums uz e-pastu: lpmc@lpmc.lv  vai zvanīt pa tālruņiem: 67551217, 67552252, mob.tel. 29111659.

Atpakaļ uz: Sākums

Mācību kalendārs
Piesakies mācībām

Septembris 2020
Pi Ot Tr Ce Pi Se Sv
  1 2 3
04
5 6
07
08
09
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30